Torsdag 13.juli kl.10.00 har Color Line gleden av å invitere til Color Line Cup nok en gang. Turneringen spilles som Shotgun. Stableford med 100% hcp.

Torsdag 13.juli kl. 10.00 har Color Line gleden av å invitere til Color Line Cup nok en gang. Turneringen spilles som Shotgun. Stableford med 100% hcp.
Det skal spilles i to klasser.
A-klasse: +8.0 hcp til 13.0 hcp hcp.
B-klasse: 13.1 hcp til 36.0 hcp.
Spillere med hcp mellom 36.1 til 54.0 kan også melde seg på, og de vil da få utdelte slag som tilsvarer hcp 36.0.

Første premie i hver klasse er et to-døgns cruise til Kiel med Color Fantasy eller Color Magic for inntil fire personer i 3-stjerners lugar.

Andre til syvende plass vinner bilpakke t/r Norge-Danmark.

Alle spillere som deltar i turneringen får, ved utdeling av scorekort;

Gavekort for inntil fem personer (med bil) med Color Line, på strekningen Sandefjord - Strømstad. Én vei. Eller,
Gavekort for inntil fem personer (uten bil) med Color Line, på strekningen Sandefjord-Strømstad. Tur/Retur.

1/5 premiering, med gavekort i proshop, utover dette.

Møt opp i god tid. Det vil bli gitt informasjon på terrassen kl. 09.30.

Lykke til!