Klubbmestere for 2023 er kåret. Medlemmene har konkurrrert i Åpen klasse, Senior, Senior +, Junior og Stableford.

Klubbmesterskapet har i helgen blitt arrangert på Sandefjord Golfklubb.

96 spillere stilte forventningsfullt til start på lørdag morgen. Noen hadde ambisjoner om å bli klubbmestere, mens mange ønsket å se hvor høyt de kom på listene, og kanskje høyere enn en god golfvenn :) Andre ville bare være med på en hyggelig turnering.
To runder ble spilt på lørdagen, begge tellende i åpen klasse. For resterende klasser var det den første runden på lørdag som var tellende, sammen med søndagsrunden.

Dessverre lå vi midt i et voldsomt nedbørsområde lørdag kveld, og natt til søndag. Dette resulterte i avlysning av søndagens avgjørende runde.
Greenkeeper var ute tidlig søndag morgen og konstaterte umiddelbart at det ikke var forsvarlig å avholde søndagens runde.

Derfor ble det besluttet at lørdagens runder måtte danne grunnlaget for årets resultater i Klubbmesterskapet 2023.

Du kan se komplette resultatlister i Golfbox.

Vi gratulerer alle vinnerer, premievinnere og alle andre som bidro til et fulltegnet og flott arrangement.

Se alle resultater

Åpen klasse - Damer Åpen klasse - Herrer