Er du medlem av Norsk Seniorgolf, eller tenker å bli det?
Da kan du representere Sandefjord Golfklubb under årets Lag-NM for senior. Spilles på Drammen GK (2.divisjon) og Grenland & Omegn GK (3.divisjon) 26. og 27.august.

Kvalifisering for damer og menn, som er medlem på Sandefjord GK.

Vi trenger fire damer og åtte menn for å stille lag.

Det arrangeres derfor en kvalifiseringsturnering på Sandefjord GK, 6.august 2023. De fire beste damene, og de åtte beste herrene kvlifiserer til spill under Lag-NM i slutten av august.

Meld deg på i Golfbox!

Til orientering:
Ved påmelding av den enkelte spiller, må  spilleren väre medlem i NSG, samt at medlemskontingent til NSG skal være betalt senest 10 dager før turneringstart. Sjekk at dere er medlem i NSG og at medlemskapet er betalt.

Dersom det er behov for å melde inn en spiller i NSG, vennligst gå til NSG’s hjemmeside, og fyll inn personalia nederst på siden.

Da det erfaringsmessig tar noen dager før betaling kan finne sted, etter at innmelding er foretatt, settes det innmeldingsfrist den 12. august for nye NSG medlemmer som skal delta i lagmesterskapet.

Likeledes skal medlemskontingenten være betalt senest den 16. august.