Lagserien for Norsk Seniorgolf er delvis ferdigspilt. Sandefjord GK er allrede klar for finalespill på Nes GK 2. og 3.september

Lagserien i match for Norsk Senior Golf er delvis ferdigspilt. Sandefjords mixlag i B har vunnet alle sine kamper i sin avdeling og er allerede klar for finalespillet 2 og 3 september på Nes (www.nesgolf.no).

Sandefjord hadde lag i A mix og Damer A hvor begge lagene ble nr 2 i sine grupper, med minst mulig margin for å ikke komme med i finalespillet. Vi gratulerer Roar Belstad (lagleder) med finalespill og han har hatt med seg Terje Nilsen, Arnt-Helge Dybvik, Öyvind Antonsen, Bente Hansen, Arne Hansen, Yvonne Vikersveen, Öystein Böe, Tom-Erik Kjoss og Kjell Arne Saue i de seks forskjellige matchene.
Roar ønsker at det er noen som kan stille på Nes til finalespillet, det er bare å ta kontakt med han på telefon 911 34 141.
Hvor mange lag har SGK i sesong 2024?? meld din interesse..

NM-lag senior (Riis Bilglass Lagmesterskap 2023) avvikles 26 og 27 august og SGK har med to lag (et herre- og et damelag) som spiller i 2. divisjon i Drammen, følg med i Golfbox.