Sandefjord Golfklubb har fått ny hjemmeside

I 2022 ble det besluttet å oppgradere vår hjemmeside til en mer visuell og moderne utgave. Vi ville ha en hjemmeside med bedre funksjonalitet og opplevelse, både for brukere og klubbens webansvarlige.

Valg av leverandør falt på Enfinity, en lokalt forankret bedrift som lager hjemmesider med høy kvalitet i egenutviklet programvare. Enfinity holder til på Aagaards Plass i Sandefjord.
Du kan lese mer om Enfinity på deres hjemmesider - https://www.enfinity.no/

Enfinity har produsert vår hjemmeside i flott og moderne design. Den har integrasjon med Gimmie (GLFR), YR og YouTube, for oppdatert informasjon på tvers av våre forskjellige plattformer. Det er også kort vei fra nyhetssak på hjemmesiden, til Facebook.

Nå kan du se den nye baneguiden på alle våre 18 hull, fra fugleperspektiv. En drone har filmet for oss, og baneguiden er interaktiv ved at du selv velger hvilket hull du vil se, samt at du kan lese tips om hvordan du bør angripe hullet ved spill. Alle våre hull har navn som er hentet fra historien til der de ligger. Dette kan du også lese om.
Anders Besvold Hansen, som er medlem i Sandefjord Golfklubb, har bidratt som frivillig ved å være dronefører for den nye baneguiden. Takk for hjelpen!

Naviger gjerne rundt på siden vår, og gjør deg kjent med innholdet, og hvor din foretrukne informasjon er plassert.
Vi tar gjerne imot konstruktive forslag til forbedringer. Gjør oss også gjerne oppmerksom på ev. feil i innholdet.
Sendes til roger.kvalvag@gmail.com