Unike Hoteller Inviterer til golfturnering 12.august, med tre-retters middag på Hotel Kong Carl Sandefjord.

12 august arrangerer Unike Hoteller en par-turnering på Sandefjord Golfklubb. Vi har løpende starttider fra 09.30.
Etter endt turnering møtes vi på Hotel Kong Carl til tre-retters middag kl 18.30 og en fantastisk premieutdeling.

Premiering:

1. Premie er en weekend på en av våre Unike Hoteller inkludert 3 retters middag og frokost.
2. Premie er en overnatting på en av våre Unike Hoteller inkludert 3 retters middag og frokost.
3. Premie er en 3 retters middag på en av våre Unike Hoteller.
4. Premie er en fantastisk Afternoon Tea på Hotel Kong Carl for 2 personer.
5. Premie er gavekort som kan brukes på alle våre Unike Hoteller

Det vil også premieres for lengste drive og nærmest pinnen, både for herrer og damer.
Under middagen vil det også være trekkepremier.

To-manns Scramble. Lagets hcp vil være 25% av begge spilleres sammenlagte tildelte slag.
Minst seks tellende utslag på hver spiller.
Se flere detaljer i Golfbox.

Pris: Kr. 995,- pr. spiller.
Inkluderer turnering, Goody-bag ved registrering, tre-retters middag inkl. velkomst-drink og to enheter til maten.
Maks antall deltakere er 60.

Dette er andre gang denne turnerngen arrangeres, og fjoråret ble en stor suksess.
Turneringen passer for alle hcp-nivåer og vi ønsker særlig deg og din golfpartner velkommen til en flott dag på en flott golfbane med en fantastisk matopplevelse!

Meld dere på!, i Golfbox.