Nå settes spaden i jorden!
Allerede neste sommer flytter vi inn i nytt klubbhus!

Entreprenørfirma Strøm Gundersen Vestfold AS har fått jobben med å bygge vårt nye klubbhus og setter snart spaden i jorden mellom hull 18 og veien.

Denne plasseringen er perfekt. Her blir klubbhuset liggende fint i terrenget, sydvendt, innbydende når man kommer til klubben og med god utsikt til signaturhullet på banen vår.

Det nye klubbhuset vil ha fine terrasser mot øst, sør og vest. Inne vil det bli plass til kafé, kjøkken, pro-shop, peiskrok, garderober, toaletter, bag-skap, verksted, lagre, kontor og møterom. De nye lokalene vil gi oss et enda mer levende klubbmiljø. Også utenfor golfsesongen vil klubbhuset kunne samle medlemmene til hygge. Allerede høsten 2024 kan vi sitte sammen, ha noe varmt i koppen og sammen se på TV at Hovland briljerer på PGA-touren.

Det nye klubbhuset finansieres utelukkende av svært gavmilde sponsorer og kostnaden til det vil ikke påvirke hverken medlemskontingentene eller de investeringene vi gjør og skal gjøre på banen. Nok en gang viser det seg at gode samarbeidspartnere er svært viktige for utviklingen av klubben vår. Hvem de gavmilde sponsorene er vil bli offentliggjort på et senere tidspunkt.